پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز چهارشنبه ، 1404/03/14

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

« آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله ای) »

شرایط شرکت در مناقصه

واگذاری امور حمل و نقل و ماموریت های درون و بیرون شهری کارکنان و پرسنل مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد- معاونت بهداشتیبیمارستان شهید رجائی یاسوج  و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون

در سال 1404

- مناقصه گزار : دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان به استناد نامه شماره ..................پ مورخه .../.../1404 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به آدرس : یاسوج بلوار   مطهری ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان - تلفن : 1-07433337230

2- موضوع مناقصه : واگذاری امور حمل و نقل و ماموریت های درون و بیرون شهری کارکنان و پرسنل مرکز بهداشت بویراحمد- معاونت بهداشتی- بیمارستان شهید رجائی یاسوج   و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون در سال 1404

3- برآورد تقریبی اولیه  : 686//305/541/124 ریال

یکصدو بیست و چهار میلیارد و پانصدو چهل و یک میلیون و سیصدو پنج هزارو ششصدو هشتادو شش ریال

 

4- تضمین شرکت در مناقصه :( 6,230,000,000 یالبصورت ضمانتنامه معتبر بانکی مطابق فرم شماره  یک( پیوست)

5- دستگاه ناظر : معاون توسعه-رییس مرکز بهداشت بویراحمد- معاون بهداشتی- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگونرئیس بیمارستان شهیدرجائی یاسوج

6- محل دریافت اسناد مناقصه : از طریق سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیک دولت)

7- مهلت دریافت اسناد مناقصه : منطبق بر تاریخ و ساعت سامانه ستاد ایران

8- قیمت اسناد و نحوه واریز وجهمبلغ 000/000/000ریال به حساب 2138094101008 تمرکز درآمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بصورت سامانه ای

9- مهلت تحویل پیشنهادها : منطبق بر تاریخ و ساعت سامانه ستاد ایران

10- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد : اصل فیش واریزی از طریق سامانه ستاد

11- نحوه تحویل پیشنهادها : بصورت حضوری(فقط ضمانتنامه معتبر بانکی) و از طریق سامانه ستاد (بارگزاری کلیه اسناد)

12- محل تامین اعتبار : اعتبارات دانشگاه (درآمدهای اختصاصی واحدها )

13- مدت اعتبار پیشنهادها از تاریخ آخرین مهلت تحویل پیشنهادها به مدت 20 روز به استثنای ایام تعطیل

14- محل تحویل پیشنهادها : سامانه الکترونیکی دولت ( سامانه ستاد) و تحویل فیزیکی پاکت الف(ضمانتنامه) به حراست دانشگاه

15- تاریخ گشایش پیشنهادها : منطبق بر تاریخ و ساعت سامانه ستاد ایران در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

16- مدت انجام کار : 10(ده) ماه  از تاریخ انعقاد قرارداد

17- سایر جزئیات و شرایط در اسناد مناقصه درج شده است.

18- لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایگاه ملی مناقصات http://iets.mporg.ir پورتال دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی www.yums.ac.ir  وسامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد)www.setadiran.ir مراجعه نمائید.

 

 

 فایل pdf آگهی